I've made up my mind...

Ang. Midsommar så har jag nog bestämt mig för att åka med J och dom. Aida jobbar idag men får prata med henne ikväll. Känns rätt i magen även om jag kanske är jätte svinig mot henne, hoppas det inte är så farligt iaf.

Älskade papi fyller 50 idag !!! Ville inte ge honom tinnitus och göra honom döv på samma dag så jag struntade i att sjunga men det blev ett högt grattis i morse i telefonen iaf. Så han har bjudit mig och (guess who) J upp till kalaset hemma i kväll med de närmaste. J är skit nervös men ser fram emot det, nyklippt och allt haha ;) Vi strålade samman på lunchen för att köpa present, vilket alltid är lika svårt till en pappa som redan har allt. Men det gick, J kom på den braiga ideén.


Mamma har även öppnat fiket idag med efter några om och men. Hon trivs riktigt bra bakom disken med kaffe maskinen och kunderna. GÅ OCH FIKA PÅ SALOTTO 23! Dom har massa olika kaffe sorter, glass, drickor, italienska fikarätter och dagens lunch, små pizzor, sallader, mackor (både varma och kalla tror jag.) Dom ska så småningom börja med färska juicer och smoothies.

Nu ska jag tipexa lite papper istället för blanketterna vi inte hittade igår.


Skriv nåt
Postat av: Joachimdaniella

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback