Love you long time

Lite skrivande på senaste dar. Har annat för mig faktiskt.

Jobbar ju varje dag, Är lite frustrerad på en vän som beter sig en aning svinigt mot mig efter allt jag gjort för henne. J behöver ju också lite tid, han går före detta faktiskt. Tvättar och städar också.

Det händer mycket kul nu i dagarna. Imon fyller farmor år, blir det lite fika hos henne efterjobbet. På lördag så öppnar (förhoppningsvis) mamma cafét dom tagit över. Salotto 23 här i stan. Planen är den, hoppas dom blir färdiga med allt bara, då blir det grand opening med italienska specialiteer och mys, då ska jag och J dit och mysa. Sen har Aida kommit hem från plugget i linköping så på lördag kväll blir det dricka och mys med tjejerna, hoppas det blir lika lyckat som sist ;) Nästa tisdag blir pappa 50, det är stort...inga stora fest planer har han men det blir familje fika och mys iaf till en början.

Nu ringde J, han kommer hit och sover. Han gör mig lyckligare än vad jag varit på länge, det är en lustig känsla, men helt fantastisk.

Martina, allt bra? Still going strong?

Skriv nåt
Postat av: Tormodfelicia

Great site keep up the good work


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback