Dilemma, fuck

Nu står jag mellan två val. Härromdagen så kom vi ju överrens om att fira midsommar lite tjejer tillsammans. Och igår frågade J om jag inte skulle åka med dom till kusten (eller vart dom ska) och fira med dom där. Fan va jobbigt. Vill ju fira på båda ställena. Jag har ju på sätt och vis bestämt med tjejerna men vill ju gärna fira med J när jag väl får chansen. Pratade lite smått med Cicci om det igår och henne gör det inget för hon överväger att åka till Öland, Jossan jobbar på midsommardagen så hon var inte så sugen överhuvudtaget, det är Aida jag tänker på mest. Ja, jag och cicci får ta oss ett snack sen idag och se. Vill ju inte vara ett svin till kompis och toffla för pojkvännen heller....faaaan varför känns det som det bara är jag som råkar ut för sånt här?

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback