Fredag älskade fredag

Jag säger det som så många gånger förr fy fan va skönt med fredagar. Det är lätt att gå upp även om det nästan är mörkt ute numera på morgonen för det är ju helt fanastiskt att det är fredag!! Inte nog med att vi äntligen får äta godis igen efter en vecka utan (call me tragic) men jag slutar även 3, mums.

Idag tränar J sent (dvs. klockan 17) och efter det sen ska vi ut och äta med hans lagkompis T och hans tjej som ska med till Thailand :) hur mysigt som helst. Men jag ska givetvis till godishuset direkt efter jobbet och köpa godis till helgen, men lite surt att J inte kan följa med, för då får jag ju välja allt själv, så himla synd. haha.

Ha en suverän början på fredagen, för det ska jag ha !

Skriv nåt
Postat av: Josh Holloway

Greetings. This site is so full of information


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback