Freitag (?)

Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag
.no day are as good as a friday.


Tufft att gå upp i morse, det är knappt ljust längre när klockan ringer en tidig dag. Det är nu det blir tufft att gå upp. Men men imon är det lördag och då kan jag sova lääänge och väl (och gå och lägga mig sent ikväll ;)
Och idag är det dessutom början på godishelgen, känns som det var längesen sist, även om det bara var i söndags haha. Det ska bli mycket gott kan jag lova.

Helgen blir förövrigt lugn, J kommer och möter mig efter jobbet nu, vi kanske går och tar en fika, sen blir det godis affären, och J påstår att han inte ska äta nåt godis denna helge för han ska "trimma" inför Thailand (dåre som han är) men det tror jag på när jag ser det. Sen när han tränar imon så ligger jag och sover. Kanske ska proppsa på bio i helgen? Who knows. Nu ska jag läsa lite om mina rättigheter här på jobbet, duktig kicka.

image183

image184

Hittade två bilder på J in action ;) Första bilden är han den längst hitåt och den här andra är det han i grönt. Han behöver väl inte "trimma" haha, pucko.

bilder:
www.green-machine.se

Skriv nåt
Postat av: Albinzara

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback