Dålig förlorare

Igår så var ju J och kikade på C L finalen med lagkompisarna. Han ringde när han kom hem vid typ elva, men jag var ganska pigg och han var inte så trött så han kom till mig :) Han har fått nys om ett Svampbob spel som jag fått i ett happy meal (jaja jag har mina stunder) och han ger sig inte förren han slår mina resultat och konversationen han har med sig själv då innehåller enbart orden: kuken, fan, dålig statistik & jevla båt. Och då innebär spelet att man ska styra bort svampbob från mötande båtar i olika nivåer och jag gav mig till slut så han kunde sluta spela så vi kunde gå och lägga oss. Haha, han är störd, men bäst i världen för det.

Idag var det hans tur att gå upp först, men det är banne mig lika jobbigt när han går som när jag måste gå. Men vi ska nog ses ikväll igen.
Ska nog till mami och äta idag också efter jobbet. J tränar vid 5 så han är väl inte färdig förren kl 8 så jag hinner åka till mami och lillebror en sväng, han saknar mig har han sagt :) lillebror, saknar honom med!

Imon är det meningen att vi ska ut, men jag vet int eom jag pallar. Känns som att jag kommer dö om jag får i mig lite alkohol imon. Och cicci ska vi inte tala om, hon är typ skit sjuk, har jobbat 21 dagar/nätter i sträck och vill ändå ut, HON kommer dö, men ändå vill hon ut, fattar inte att hon klarar det.

Skriv nåt
Postat av: Welcomemanchester

I am very excited to see this site.
Universal design and accessibility.
Congratulations!


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback