Vackrast i stan

Efter jobbet så mötte jag upp Busan, vi gick och handlade glass på piren och satte oss vid kanalen och mös en stund. Träffade på två av Js lagkompisar, alltid lika trevliga. Efter en stund kom även J faktiskt, han skulle kolla på balen med mig :) Fan va folk det är som kikar på balen varje år, det drar hur många som helst. Jag och J tog plats på insidan vid infarten och väntade, behövde inte vänta så länge för Thereses klass kom först. Hon var så vacker så jag blev alldeles rörd! Hon var så fin så det finns inte ord!! Hon och Joakim var så fiiina, stolt som tuppen.

Sen hämtade vi min cykel och sen Js sen så skulle han handla och jag skulle hem så vi pussade varran hejdå vid Ica. Nu är han somsagt på 8 glas med dom andra och ser på C L finalen, jag har försökt kika lite men ser hellre på letandet efter nästa Pussycat doll ;) hehe är man tjej så är man.


Skriv nåt
Postat av: Abelhilde

Hey, this is a great site, I learned a lot!


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback