Oväntat kvällsfika

Exet och kompisen Erik har precis varit här och fikat lite, skvallrat om midsommaren. När exet ringde inatt så ville han ha nr till Jessica, (jessicas pojkvän är mitt ex lillebror) för david hade hamnat i slagsmål så han ville ha tag i jessica. Det var det han ville.

Var trevligt med lite sällskap, hade dock väntat mig jossan, men vi ska nog ses imon en sväng istället :) Nu ska jag och min älskade sambo gå och lägga oss, fast han ser ut att ha lagt sig till rätta i fönstret, men han kommer nog ner så småningom och myser. Haha, kom på honom äta på min ängel jag har i fönstret, han tror inte hans syns när jag har gardinerna nerdragna, sån liten smygare är han.
Nu kom han ner så nu ska vi sova.

Tjippen

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback