Pheew, äntligen över

Så var årets mest överskattade dag över. Thank God. Skönt att bara ligga hemma, titta på scrubs och vänner, äta chips och dricka cola. Somnade väl runt 12 kanske, och när jag hade släckt och lagt mig så kom Sid och la sig brevis, ligger och spinner en stund tills han somnar med tassarna på min arm, sen låg vi så hela natten tills vi vaknade i morse vid halv 11. Han är för go.

Idag har det varit lugnt, Cicci kom hit i förmiddags med grekisk sallad. Sen så bestämde vi oss för att gå på bio, vi såg Hostel 2, bloood ;) 
J mår bättre idag, han har fortfarande ont ihalsen. Han har ju fått ett himla långsamtverkande peniciilin så det kommer ta lite tid men då försvinner alla jevla bacilusker...han har inte ätit på 3 dagar så idag åkte jag till maxi och handlade yoggi yangster och nyponsoppa till honom så han får i sig lite. Lite läslektyr i form av aftonbladet och klick fick han med (hans favorit ;) Va kul att se honom idag, han såg piggare ut, men jobbigt att inte kunna pussa på honom.


Jag somnade somsagt hyffsat tidigt igår, men klockan 02.07 så ringer mitt ex (!!!!) eh why?? jaa jag svarar då inte. Undra va fan han ville...


image147

gosigaste killen i stan, och han är bara min


Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback