Kurrelikurr

Magen skriker efter mat! Men har bestämt mig för att dieta lite nu inför midsommar, även om det inte ska bli bra väder så måste jag ju få ner mycket gott i magen, så väntar med mat tills ikväll, då ska jag värma lite köttfärs som jag gjorde härromdagen och koka lite pasta. Ska upp till mammi på cafét. Får se, kanske sniker åt mig nån liten parmaskinka sallad eller nåt av henne, det är ganska gott att bara kunna gå dit och äta, precis som när hon lagar hemma, fast nu lagar hon åt massa andra också :)

Imon spelar då J match igen. Jag och Jessica ska dit och kolla (måste ju utnyttja mina åskort jag har fått) och det är alltid lika kul att se honom spela, speciellt nu när han är i sitt essä, blir så stolt i hela magen.

Idag när jag slutat ska jag springa hem (eller jag tar racercykeln) och värma min mat, sen ligga och titta på Scrubs och Desperate Housewives som J skaffat mig och bara ladda inför Midsommar.

Skriv nåt
Postat av: martina

vi får verkligen hoppas på fint väder i midsommar!!! jag håller på med andra boxwn av scrubs nu =) haha. kram


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback