Onsdag

Hann med några timmar på stranden med J och dom andra när jag hade slutat igår som tur var. Va himlans skönt, nu lär det väl dröja tills jag ser solen igen. Jag ber till högre makter om att det ska vara fint nästa vecka när jag är ledig så jag får liite mer färg. Efter stranden bjöd vi in dom andra till grill/fotbolls kväll hos J. Mycket lyckat, satt och mös på balkongen till klockan var ca 22.30, åt gott och mycket trevligt sällskap, lär vi nog göra om.

Imon är det hemmamatch för J så vi ska inte ses idag dessvärre. Men får jag tillbaka
datorn (som dom i princip har lovat mig) så har J lovat att agera telefon support så jag får ner alla program jag behöver.

Skriv nåt
Postat av: Narsblade

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback