Ja förresten

Min dator som jag skulle få tillbaka idag tror jag dom har grävt ner och försöker få mig att glömma bort den, men ICKE! Var där igår och hade ju vägarna förbi så tänkte jag att eftersom jag skulle ändå få den idag så kanske dom hade den redan igår. Nejdå..!

När jag lämnade in den för exakt en månad sen så sa killen att dom förmodligen skickar en ny direkt eftersom den var förstörd, viket tar ett par dagar.

Efter en vecka åker jag tillbaka och frågar. Nej då har dom 4 veckor på sig att reparera den, så vänta i 3 veckor till, jahopp.

Var jag där och kikade efter ca2½ vecka. Nepp då har dom 1 månad från det datumet man lämnade in den, alltså till den 6/8 (vilket är idag)

Igår (dagen innan jag skulle få tillbaka den) så var jag där och frågade om jag mot förmodan inte kunde få den en dag tidigare om dom hade den. Nej, dom har givetvis 21 arbetsdagar på sig, vilket blir på Onsdag.

Känns som jag aldrig kommer att få tillbaka den...dom är ju by the way inte bäst på att ge mig rätt information!

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback