We belong together

Det blev somsagt pannkakor igår kväll när J hade tränat, dock ingen Ben & jerry's, jag bakade hallonpaj så fick J välja mellan pajen och glassen, och han valde pajen, två portioner gick ner hos honom, sen även en portion ca 23.50 strax innan läggdax, den var uppskattad iaf haha.

I övermorgon är det fredag igen och min sista dag på 100%, nästa vecka går jag ner på 75% igen, lagom till det fina vädret ;) ska bli skönt, jag är inte byggd för att jobba fulltid tror jag, eller så är jag bara för jevla lat.

På måndag får jag även tillbaka min dator, på tiden, varit utan den i en hel månad. Och då måste jag ladda ner all musik och alla program och allt sånt, lägga över alla bilder från mina skivor och filmerna, nice att få en ny dator dock, ska aldrig mer ha den stående så igen, man lär sig av sina misstag iaf :)

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback