Myshelg

När jag kommer hem sen från läkaren ska jag lägga mig i soffan och se på eva och adam (haha är inne på säsong 2, älskar detta barnprogrammet) och bara mysa, får se om jag orkar fika med Daniel och Jossan sen, eller om jag bara ligger och väntar tills J kommer hem så jag kan åka hem och mys med honom.

Och efter
natten härromdagen så funderar jag på att ge älskade sid ett fosterhem, jag är inte redo att ge bort honom, han är ändå min bebis, men tills jag skaffat större lägenhet så kan han bo hos någon när och kär till mig som har det större. Så Jossan föreslog att hon kunde bo hos dom :) och dom har dessutom en katt tjej som Sidden kan busa med också, då blir han aldrig själv. Så vi ska testa hur det funkar så får vi hoppas att dom går ihop så Sid bor där ett tag. Vill inte ens behöva tänka tanken att ge bort honom till någon okänd människa, fyyy. Så därför är jag glad att Jossan erbjöd sig :)


Skriv nåt
Postat av: Henryfreya

I like this site. Keep it up!


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback