Helvetes natt

Fy fan, har varit med om den värsta natten i mitt liv nästan. Varit vaken HELA natten av att min cp katt har levt runt i hela lägenheten. Brukar funka att stänga in honom i badrummet när han är sån, men inte inatt, nej han stod och rev på dörren tills jag öppnade och så höll vi på hela natten, fram och tillbaka & ut och in. Tyckte så synd om min J som också givetvis hade svårt att sova. Men han är det bästa jag har! När vi vaknade i morse efter ca en halvtimmes sömn så vart jag så arg på min katt och på att jag inte kunde göra nåt så jag började lipa, men älskade J han bara kramade om mig och pussade mig på pannan och sa: "Efter jobbet sen får du komma hem till mig och sova hur länge du vill, och du får dricka cola på jobbet så du klarar dig, det är du värd."

Hoppas verkligen att det var en engångsföreteelse, för han har aldrig varit så galen förut, annars måste vi komma på nåt, för det var det värsta jag varit med om.

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback