Usch blir så dum i huvudet

Härromdagen ringde ju chefen och frågade om jag kunde jobba heltid fram till den 20e oktober. Idag kom han ner nu nyss innan han skulle gå hem och sa "så börjar du 12 på måndag då"

????? hmm skulle jag inte jobba heltid? neh nu har han ändrat sig tydligen och inte har han sagt nåt till mig. Kul om jag kommit hit på Måndag kl 8. Häpp, nu får jag ringa Kristinedal på måndag och be om lite halvtids tider för att f ylla ut dagarna. Fuck rent ut sagt.

MORR

Skriv nåt
Postat av: Anonym

haha, men du får ju jobba mindre, that's good ;)

2006-09-29 @ 17:37:16
Postat av: Frida

Anonym: Nja, när man räknat med att jobba heltid blir det ju lite mindre pengar tyvärr och det är jag verkligen i behov av =P


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback