Blockchoklad till frukost

Mmmmmums, sitter och avnjuter små bitar av mörkblockchoklad på jobbet, det är så himla gott...det blir dock 3 ost mackor här snart till morgonfika. Har lagt om mina matvanor lite granna och det känns faktiskt bra.

Härromdagen
skrev jag ju om mina tränings planer. Meningen var att jag skulle börja jobba deltid nästa vecka och då ha mycket mer ledig tid till att träna på. Men samma dag ringde chefen och ville att jag skulle fortsätta jobba heltid fram till den 20e oktober så det va min träning det. Känns lite onödigt att köpa ett träningskort och sen aldrig hinna träna. Så jag ska tänka lite mer på det.

Igår va jag med J och shoppade. Han behövde lite nytt i garderoben och ville ha mig som smakråd. Han köpte 3 par tröjor. Sen bjöd han på mat på Soya, me LOVE. J är verkligen min bästa killkompisi ever.

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback