Återigen Fredag

Det kändes som det va måndag igår, men nu sitter jag här igen en Fredag. Åh så skönt men åh så seeegt nu på morgonen. Om en stund kommer M ner, hon ska fredagsfika med oss idag (dvs. delikatoboll & coca cola) det är vår grej.

Igår fick jag ju reda på att 
småtjejerna HATAR mig. Berättade för J igår och han tycker det är lika komiskt han. Idag skulle jag iaf ta den bussen dom brukar ta på mornarna, så väl nere vid busshållplatsen där tyvärr bara en (Ts kusin) står, ringer J och vi pratar om våra planer för kvällen (idol kväll/tjejkväll med J & Å.) OJ va hon inte tycker om mig, jag har aldrig fått sånna blickar från en människa. OJ va jag tycker det är kul.

Frida ∂

Skriv nåt
Postat av: Amirmagnhild

Very informative and enlightening website


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback