Ett gott skratt förlänger livet, oj va jag kommer bli gammal

Jag umgås ju en hel del med J, när T jobbar så mycket. Och J har en flock med små tjejer efter sig hemma på gården. Han är ju 20 och dom är 15 och SUPER KÄRA i honom. Den ena messar honom konstant och vill träffas men icke. 15 är lite väl ungt för en 20 åring. Men dom ser ju att jag umgås massa med J och jag har märkt sen början att jag fått lite knepiga blickar från dom (varav en är Ts kusin) dom har liksom försökt att döda mig lite smått med deras blickar och viskningar. Jag har sagt till J att det är så, och vi skrattar bara.



Idag fick jag det bekräftat. Ts lilla syster hade pratat med deras kusin och hon hade sagt att dom nästintill hatar mig för att dom tycker jag tar J ifrån dom. HAHAHA små svartsjuka små tjejer. Stackars barn. Oj va jag tycker det är kul. Så ringde J för en liten stund sen så berättade jag det och han sa att nästa gång ska vi hålla om varran bara för att göra dom ännu argare och oss ännu gladare HAHA.


Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback