Måndag 27/11

Det blev en otroligt lyckad helg med idol, klippning, utgång, drinkar, dans, julskyltning och lite jobb. Ja en super helg helt enkelt.

Håret blev jätte bra, min frisör fick fria händer, klippte lugg (hör och häpna) och uppklippt. Det blev bra, men det tar väl ett tag att vänja sig när man inte haft lugg förr. Jag är numera en väldigt ruffsig människa.

Inflyttningsfeste jag och Em skulle på, va inte alls kul, men vi hade skit kul, för för festade hos mig med massa goda drinkar, lite väl goda kanske. När vi väl kom dit så skrattade vi bara, hur kul som helst. På krogen ÄGDE vi allt och alla på dansgolvet.

Men men nu är man tillbaka på jobbet, ganska skönt faktiskt. Veckorna går så fort så jag vet inte vart dom tar vägen.

Ahh förresten, To ringde halv 10 i morse och berättade att tjejen som han va ute och
promenerade med skulle komma hem till honom kl 10 för att se på One Tree Hill hela dagen. Som om det inte är nåt på g där då eller. Ja, jag bara skrattar.

Kärlek

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback