Skruvad dag!!!

Ja denna dag blir bara mer och mer skruvad. Och jag bara skrattar.

Jag och en jobbar kompis (kille, söt) hade halv bestämt att vi skulle ut och gå idag. Men jag vill och orkar inte. Men är för feg för att säga det rakt ut. Vi hade bestämt att han skulle komma förbi när han slutade nu vid 3. Men eftersom jag är så feg så rymde jag ut i god tid så jag skulle "missa" honom så jag sen kunde skicka ett sms bara. Så när jag hade hämtat jackan och va på väg tillbaka hörde jag hur han kom och började prata med Sy. Då sprang jag in och gömde mig i  rummet bakom receptionen, stod där och väntade tills han gått. FY FAN VA TRAGISK OCH FEG JAG ÄR!

Sen skulle jag ringa T och berätta detta roliga lilla äventyr. Då frågar jag vad han gör (som man alltid gör) "jag är ute och går i Mullsjö" (=by utanför stan)
- Va skämtar du? Ahaja, varför mullsjö?
- Nej jag skojar inte, neh jag har gått hit, neh skojar bara.
Berättar jag mitt roliga och han skrattar.
- Men på allvar är du i mullsjö?
- Ja det är jag.
- Går du med någon?
-Ja
- Vem då?
- Neh men det tar vi sen.
- Men sluta berätta! Är det en tjej?
- Ja men jag ringer sen.

Då är mitt ex sen 3 veckor tillbaka redan ute med nån annan. Haha, jag trodde han hade gått under, men här går det visst fort. Jag bara skrattar.

Kärlek

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback