Vänner & bekanta

Idag fick min bästa kompis ett oväntat besked och blev så klart mycket ledsen. Jag gjorde mitt bästa och sa att ville hon prata skulle hon ringa, hon har ringt 3 ggr idag och pratat ut. Vi ska ses på fredag och gå på bio och förmodligen äta ute och glo på folk, ska bli skit mysigt.


Man har lite olika typer av vänner. Jag har gamla skolkompisar, en barndomskompis, en underbar
killkompis, en del ytliga vänner (såklart) och sen har jag Ts kompisar. Och dom senaste kompisarna jag skaffat är ju Ts kompisar (dom vi va på rhodos med) och det känns som jag kännt dom i hela mitt liv. Messar med dom som jag gör med mina andra kompisar, träffar dom lika ofta, räknar i dom i saker och dom räknar in mig i aktiviteter. Dom kommande 3 helgerna är planerade med dom och det är skit kul.


Imon slutar vårt span sitt sommarjobb hos oss, supersöt kille som vi spanat på hela sommaren, blyg och otroligt omtänksam. Och på senaste veckor har han alltid stannat och pratat med mig/oss på väg in eller ut. Och J & S tycker absolut att jag ska fika med honom innan han åker och pluggar igen. Och idag så satt vi alla 3 när han kom förbi innan han skulle gå hem. Jag va sååå nervös för att dom skulle fixa ut oss tillsammans (vilket jag inte va så het på att dom skulle fixa) men det gick och han sa hejdå till slut. Och då börjar dom "åh frida va han tittar gott på dig, ni måste ju ses innan han åker blablabla" sen sa S "jag tänkte säga nåt i stil med att ni måste ju gå ut och ta en kaffe innan du åker" då sa jag att hade dom gjort det hade jag gått under jorde av pinsamhet och tagit dom med mig.

∂ Frida

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback