Saknad så in i bomben

Nu har jag varit inne i stan en sväng och tagit farväl av min absoluta bästa killkompis som ska till Vancouver i förmodligen 4 år. Usch hur ska jag klara mig? Han hade gjort en sk. soulmate skiva till mig som avskedspresent, vågar inte lyssna på den, kommer storböla. Han är mitt självklara lunhcsällskap, han kommer när man minst anar, han har exakt samma humor och allt sånt. Och nu ska han lämna mig. Usch måste nog gå och gråta hos T en stund.

∂ Frida

Skriv nåt
Postat av: Jenny Maria

Hej. Jag vet inte hur jag kom in på din blogg, men här är jag och jag har tittat runt en del. Det hela gör mig lite paff. Ditt liv är som mitt, Nästan så det är lite läskigt. Jag har en pojkvän sen 3 år, och jag vet inte hur det ska gå... Min bästa killkompis åkte nyss till Vancouver för att plugga och jag saknar honom så. Jag längtar jämnt och ständigt till Friskis, då jag älskar att gå på deras jumpapass och det får mig att må bra. Mitt liv känns ganska oklart just nu. Jag tror jag förstår lite vad du går igenom. Ha en bra kväll! / Jenny Maria

Postat av: Patrickhelen

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2009-04-08 @ 09:38:13
URL: http://patrickhelen.myblog.de

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback