Äntligen Fredag

Igår va ju lite av en verklig tråk dag! Va inte på humör alls och höll på slå ner en kille som delade ut "framtidens EU" jag accepterade den första men när han kom ytterliggare en gång i sin urtvättade polotröja och sina jympabyxor och ville ge mig en till så höll jag på att SLÅ NER HONOM!
Well well, humöret gick sakta uppåt när T bjöd mig på mcdonalds, sen ytterliggare lite när han berättade vad jag fick i lön, men när han berättade att jag skulle slippa betala skatt så va jag på topp =) hade förväntat mig ett riktigt bakslag på skatten men icke, får tillbaka 54 kr!

Idag är det somsagt löning och jag ska köpa mina skor, ska kika på ett par jeans också. Men dessvärre ska jag lämna tillbaka mina andra, dom va på tok för små och jag har fått ett hemskt skoskav. Hittar dock inte kvittot =/ får se hur jag gör.
Sen ska jag och C på bio och sen äta nåt gott, vi ska se The Break Up med Aniston & Vaughn. Får se va det blir för mat. Pizza kanske?

∂ Frida


Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback