Tråk Tisdag

Tisdagar är en otroligt tråkig dag. Veckan har precis börjat och det känns som evigheter till helgen. Men som tur är går det fortare än vad man tror. Idag är jag iaf fortfarande krasslig och orkade knappt gå ur sängen när klockan ringde. Men I had to.
Igår fick jag sån sko abstinens så jag åkte till a6 och inhandlade ett par.. det blev dock inga från Din Sko för dom fanns inte i min storlek (buuhu) Men det blev ett par andra jag kikat in.

96942-27

Lite trånga men jag håller för fullt på med att töjja ut dom en aning. Men dom är så fina till dagens outfit med svarta strumpbyxor, brunrutiga city short & vit skjorta med flätat skärp i midjan.

∂ Frida


Skriv nåt
Postat av: Mikky

Rikigt snygga skor jag har sätt ett par liknande på dinsko tror jag kanske är samma.

Postat av: Frida

Mikky: Jo det finns ett par liknande på Din Sko som jag skulle köpt, men dom fanns inte i min storlek =/ Ska lämna tillbaka dom här också tyvärr.

2006-08-25 @ 08:51:24
URL: http://ising.blogg.se
Postat av: Corneliusgry

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2010-05-13 @ 10:29:16
URL: http://corneliusgry.3steps.com

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback