Dagens lärdom

När jag och J får barn (om det nu skulle bli så) så har jag och J kommit fram till att vi INTE ska involvera oss i deras idrotter (om det nu skulle bli så) för efter dagens erfarenheter så passar det speciellt inte mig. Jag har skrikit, gett små små barn tinitus, spottat motståndarmammorna i ansiktet, örfilat dommaren och buat ut motståndarlagets småpojkar (95or that is.) Handboll is the shit, men inte för mig. J som är liter mer diskret svor tyst, hytte näven åt dommaren och påpekade gång på gång att förlusten enbart är dommarens fel.

Fast när vi kom ut så sa dock J "Frida du kommer bli en suverän soccermom när vi får barn" ja det lär vi se.

Skriv nåt
Postat av: Anna

Haha, låter som jag när det gäller sport ;)


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback