Vänner?

I vintras så bröt jag kontakten med en av mina dåvarande närmaste kompisar, fick reda på att hon gick bakom ryggen på mig och sånt tolereras inte så jag bröt direkt. Och hon var inte specielt angelägen då om att be om ursäkt för vad hon gjort utan gjorde igenting för att vi skulle bli vänner igen, hon sket då tyfligen i att vi inte var kompisar längre. Men men nu har det gått ca 8 månader och på fotbollen i måndags så kommer hon + några andra av dom dåvarande kompisarna, ställer sig precis brevid oss. Hon vet att jag är tillsammans med J sen ca 7 månader tillbaka så hon visste väl att jag var där och kollade.

Nu har hon kommit på hur bra det hade varit att vara kompis med mig (NU efter 8 månader) eftersom jag är tillsammans med J och umgås mycket med hans kompisar. Det hade varit perfa för henne, umgås med massa fotbollsspelare. SÅ jävla genomskinligt. Fick iaf ett sms i morse: "Kan vi inte sluta bråka nu? Förstår fortfarande inte varför du är sur? Kan du inte förklara det?"

Så är det verkligen mig hon vill vara kompis med?? Skulle inte tro så, då skulle hon kämpat mer i början, nu blir det ju bara löjligt. TVI

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback