update: 13e september


Den 11e september kommer alltid att kommas ihåg. Hon var väldigt vacker där hon låg i sin nya klänning med en solros på magen. Hoppas det dröjer läänge innan jag får se nåt sånt igen även om det var väldigt fint. Hon lämnar mycket kärlek bakom sig och hon kommer ALLTID finnas i våra hjärtan, alltid.


Mitt i allt det trista och tråkiga och sorgliga så händer det en del kul också. Igår var jag och J och kollade på en lägenhet på kålgården. Hur fin som helst, fräsch och ny. Det var J som såg den och ville att vi skulle kolla. Dock ligger det lite fel i tiden för oss just nu med tanke på fotbollen så vi väntar lite.

Igår bokade vi även flygbiljetter till Thailand (så jevla skönt!!) Så den 4e november åker vi lååångt härifrån och kommer inte hem förren den 20e, och fy tusan va vi ska sola och mysa, bara jag och J.

Idag fick jag reda på att jag får liite högre lön. Och den skulle träda i kraft redan i april så jag får 6 månader retroaktivt nu i september, passar det bra eller vad nu till thailand.

Har även varit hos tandläkarn idag och jag hade noll, zero, inga hål alls och behöver inte komma tillbaka förren om 2 hela år. Plus att jag betalade mindre än vad både J och min lillasyster har betalat. Betalade bara 389 när dom andra två har betalt 480, och då fick jag ta bilder, rensad tandsten och fluorkräm i massvis. Hmm...jaja inte fel iaf ;)

Så lite ljus i en annars tråkig vecka...

Skriv nåt
Postat av: Casperalida

love the web site lots of luck love to see more poems


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback