Torsdag

Hejfaderittan.
Har sovit gott inatt, drömt massa knas om mitt jobb, men det har jag och S kul åt nu när vi sitter här. Klockan ringde klockan 7 (???) i morse. Vi var vid mediamarkt klockan 8 när dom öppnade här i stan. Jag, J och D åkte dit. Jag hittade en fiiin kamera, jätte fin och bra och prisvärd, nätt och smidig och med stor skärm. Och J handlade en Ipod Nano 4gb för 999 kronor, värsta kapet. Nu har jag ju en Shuffle så jag behöver ingen ny men lockande var det ju kan jag lova.

image192
(min är helt i silver)

Nu ska jag ha med mig den everywhere och försöka föreviga allt kul man gör. Ska på lunch med Therese om en stund och då åker kameran med. Det blir nog mackmakeriet och sen en sväng till h&m.
So long...

Skriv nåt
Postat av: Patrikkathinka

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback