Tjat tjat och åter tjat

Två av mina närmsta kompisar är på mig dagligen nu senast om att gå ut på krogen och festa och drick a och allt. Men jag vill inte !! jag säger nej och nej och åter nej men dom fortsätter bara. Har ingen lust att slösa pengar på det just nu när jag sparar varenda litet öre, och sen är de tinte kul att gå ut här längre. Men då när jag säger nej så får jag höra "toffel" & "nörd" tillbaka, blir så trött på dom ibland. Jag är inte en toffel punkt slut, tycker bara inte det är kul att spendera pengar på att gå ut längre. Svårt att förstå? Är det konstigt?

96942-109

Skriv nåt
Postat av: Kim

det låter som mig, känns som att man bara får en massa ångest dagen efter för alla pengar man gjort av med när man festat. då är det bättre att dricka hemma om man nu ska det, billigare med hemmafest och så kan man välja ut sällskapet och slipper alla de där sliskiga killarna som finns.


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback