Tisdag

KAOS på jobbet idag, det enda jag kan säga. Fattas pengar i kassan, nycklar har försvunnit så securitas har inte kunnat tömma vår bank-låda och en allmänt seg dag med tjuriga kunder.
Men men jag har överlevt och nu ska jag inte jobba flera heldagar utan går tillbaka på mina 75%.

Förlust igår på stadsparksvallen, så himla sur förlust, men dom var faktiskt kassa igår, ingen kommunikation, bara passar ut i tomma intet typ. Nästa match är ett måste att vinna. Jag hade en hyffsat "glad" pojkvän hemma sen, han fick dessutom en spark på foten så han haltade av plan i 68e minuten, så fick pyssla om honom igår med. Lite gladare var han idag när han hade varit hos tandläkarn och hade inte ett ända hål, made his day.

Imon ska jag börja min dag med ett jevla frukostmöte med facket, känner mig sådär peppad faktiskt, men men det får gå fort.

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback