Söndag

Det har varit en super mysig helg hemma hos J, god hemmalagad mat, bra film, mysiga promenader, och massa bus. Det är alltid lika tråkigt att gå därifrån på söndagar :( men jag vet ju att vi ses efter matchen imon.

Har varit bekymrad hela helgen om min lägenhet. Jag har ju i princip flyttat till J, jag bor hos honom 6 dagar i veckan (den 7e är dagen före match och då är jag alltid hemma) men när jag inte är hemma så bor min kompis hos mig för hon jobbar nära mig och börjar väldigt tidigt ibland. Så hon bor hos mig ca 4-5 dagar i veckan. Men nu har jag kommit på att det känns väldigt onödigt för mig att betala min (väldigt höga) hyra när det inte ens är jag som bor här. Ska nog prata med henne, men det känns så dumt att ta upp det med en bästa kompis. Men men det måste göras annars får jag hyra ut den.


Är så nöjd med kameran, jag har haft kul med den i helgen...speciellt när jag har en sån linslus till pojkvän haha.

Helgen i bilder

image196

Älskade linslus gör det mysigt hemma

image197

På väg till affären, mongobild, kvinnlig quasimodo yes I am

  

Finfina bilder från Js balkong :)

image201

mysbild..

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback