Sjuk

Sen i fredags (när jag fick mitt bältros besked) har jag varit dålig. Somnade med feber i fredags, sen har den gått upp och ner hela helgen. Har bott hos J och blivit så mysigt omhändertagen. Han är bäst. Nu skulle han åka och träna sen vara själv ikväll (match imon) så då åkte jag hem och kurerade mig hemma i sängen.

Igår hann vi med en sväng på stan, lunch på en libanesisk resturang med Js kompis T, sen tog vi eftermiddagsfika på ett café mitt i stan. Handlade också månadens enda inköp (jag sparar och är så duktig) det blev en stickad, långärmad klänning :) skit mysig.
 
Usch känns extra tungt idag också, ska jobba heltid imon och tisdag, och imon så går vi på vintertiderna så vi jobbar till 5 istället för 4. Sen är det somsagt hemma match imon för J :) hoppas han får spela från start, det är viktigt att dom vinner imon!!


Skriv nåt
Postat av: Edvardstella

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback