Onsdags nostalgi

Ledsen att det tog sin lilla tid med bilderna, men hann inte när jag kom hem, J blev färdig fort på träningen och Cicci var hemma hos mig så jag var lite social istället. Sen bjöd J och D på pizza hemma hos D, nu har han och hans tjej också bokat resa till Thailand, men dom åker veckan efter oss, men vi hinner ses lite där nere innan vi åker hem och då kommer vi vara bruuunare än dom.

Idag jobbar jag till 3, sen klockan 5 ska vi på någon filmvisning med jobbet om tekniska kontoret och eftersom vi jobbar med informationen så kan det vara bra för oss att se den tyckte vi. Sen imon jobbar jag sista dagen för denna veckan för på fredag är det
begravning och då har jag tagit tjänstledigt.



Lite nostalgi

image188
Shii vilket långt hår jag hade då (längst ut till vänster)

Skriv nåt
Postat av: Morgankarine

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback