Onsdag

Klockan kvart över 7 i morse ringde S på jobbet som har varit ledig i två dagar och skulle börjat idag, hon är sjuk nu (matförgiftad) så jag kunde inte gå på mitt frukostmöte med facket, utan fick åka direkt till jobbet och öppna med birgitta igen. Lite surt, men får gå på fredag istället. Chefen blev så bekymrad över att S var sjuk och vi får jobba själva en dag till så han bjöd på stor frukost och fika :) Madeleine skulle följt med på frukost mötet men har blivit dö förkyld så hon kom inte heller.

Igår cyklade jag i ÖS regn till J så jag var så gott som nyduschad när jag kom fram. Då höll han på att göra varma mackor, var mycket mumsigt. När vi skulle lägga oss och sova så börjar vi prata om hur läskigt det är med rymden, att det är så stort, sen så drar han upp att han är jätte rädd för döden. Så låg vi och pratade lite om det, haha det är kul ibland att prata om sånt, men sen blev han för rädd så han ville att vi skulle sluta prata om det.

Jobb = BLÄ

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback