Onsdag

Inget skrivet igår, orkade inte, hade inget att skriva om. Fotbollen i måndags var spännande men dom lyckades inte hålla det tyvärr. Nu är det 6 matcher kvar och dom måste vinna iaf 2 för att klara sig kvar.

Igår jobbade jag till 5, sen så gick jag hem till J som väntade hemma hos sig. Han överröste mig med pussar och kramar med förklaringen "vi har ju inte setts på hela dagen" haha go han är. Sen åkte han och kollade på B-laget som spelade match och vann (6-0.) Jag åkte hem och bytte om, handlade mat och sen tillbaka till J.
Kvällen spenderades med tacos och Idol :)

Idag blir det jobb till klockan 3, så skööönt. Blir nog bowling i eftermiddag med J, ska spela röven av honom!! haha.

Igår kväll när jag borstade tänderna så satte J på Jason Mraz - Im yours och tillängnade mig den, fick även reda på att det var J som sjöng men att det var Jason Mraz som hade skrivit den haha. Kokbäng han är!


Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback