Måndag & 7 veckor kvar

Har haft en lugn och sansad helg. Det är skönt att ha en fotbollsspelare till pojkvän ibland, eftersom dom inte ska dricka så blir det inga utekvällar, vilket jag tycker är skönt för jag är inte så mycket för krogen längre. Är hellre hemma, köper god mat och tittar på film :) Vi har kollat på hotell i Thailand så vi har en liiten plan när vi kommer ner. Var och bokade om vår flygresa också så nu åker vi med ving ner istället för apollo, så vi åker från gbg istället för sthlm (lite smidigare) och så åker vi tillsammans med Js kompis T och hans tjej också.

Igår var jag hos Jossan och Erik med Sid, var så tyst och ensamt när jag kom hem. Lilla gubben är på lite semester nu. Han och Cilla busade så gott och hoppas dom funkar ihop. Men han är fortfarande min lilla bebis och kommer snart hem igen.

image163


Idag är det heldags jobb och sen fotboll. Idag möter dom häcken hemma och det blir nog svårt, men allt ska vi ta 3 poäng...kallt blir det nog iaf så jag har packat ner kläder så det räcker.

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback