Lördag

Blev inget skrivet igår, jag jobbade inte igår utan var på min mosters begravning, mindre kul. Det är ansträngande för huvudet att gå genom såna saker.

Efter begravningen så åkte jag hem till J som hade storstädat hemma så vi kilade ner till Godisaffären och köpte vårt helggodis, mumsi. Vi lyckas krympa påsen för varje helg som går, ganska stort gjort. Vi kilade även förbi Hemtex en sväng och J köpte två nya satin bäddset och en stor brun vas och några grenar att ha i vasen. Blev jätte fint. Där fick jag se hans lilla kvinnliga sida, visste att den fanns där.

På kvällen hade vi tänkt att steka lite hamburgare och se på Reign Over Me, men D ringde och bjöd in oss på tacos hos honom och hans tjej J, skit mysigt, blev tacos och marräng swisch (obs. stavning!) Sen somnade jag fort som tusan i dom nya lakanen och har sovit som en prinsessa hela natten.



Nu sitter jag framför tvn och lyssnar på The Calling och väntar på J som är och tränar. Sen ikväll är det hockey på tv  :) HV-Djurgården, mucho spännande.

Har tagit massa roliga kort med
kameran, men dom kommer upp imon eftesom sladden ligger hemma, jag är så kär i den och can't wait tills jag får ta massa fina kort i Thailand (5 veckor och 1 dag kvar.)

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback