Lasagne och myskväll

Nu är J färdig med golfen och på väg hem :) han hade förlorat mot T haha rätt åt honom. Eftersom han har 2 träningspass imon så behöver han äta pasta ikväll, så vi ska laga lasagne. Jag är inte dundersugen på lasagne till kvällsmat men det är helt ok, jag var mer för tacos ikväll, men vi gjorde en deal så vi äter det imon när han tränat sitt sena pass :) då är jag nöjd och glad. Får se vad vi gör innan maten, om vi går ner en sväng på stan eller om vi bara tar det lugnt, har somsagt så ont i huvudet och så måste jag jobba fulldag imon också (dvs börjar tidigt igen) så behöver lite vila.

Nu ska jag lyssna på lite Lasse Winnerbäck innan jag tar cykeln bort till J. Ha en bra kväll.

Skriv nåt
Postat av: Kaspariris

Thanks, keep up the good work.


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback