Kattmys

Sid är så glad att matte är hemma, han har gosat till det på min mage här i sängen och ligger och trampar med tassisarna. Han kommer bli så lycklig om jag flyttar. Större lägenhet, då kan han springa mera och busa mera :) Det finns egentligen bara 2 nackdelar med att flytta; just att behöva flytta alla saker, sen att det bara är ett andrahands kontrakt. Men å andra sidan, hyr jag ut min i andra hand så har jag ju kvar den som säkerhet. Sen bor jag närmare jobbet, även om liljeholmen och vätterstranden är perfa så är torpa bättre lägesmässigt, (sen hur många strand dagar har det blivit i år??) Ja, ska diskutera detta mer imon när kollegan/dottern ringer.

image163

oj va vi myser

Skriv nåt
Postat av: Linda

ja en medalj är ju inte mkt o skryta om...inte om man jämför me hur de har varit andra år :(


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback