Fredag äntligen + thailandsrutt

Återigen en fredag :) går för himla fort men helgen är det bästa jag vet. Dessvärre jobbar jag hela dagen idag, men det får väl gå. Igår gjorde J kyckling fajitas och mums va gott det var, det här med mat det kan han.
Hans lagkompis T (skyttekungen i laget) och hans tjej åker nog också med :) ju fler desto roligare, vi kommer nog inte umgås hela semestern men vi flyger nog ner ihop sen får man se. Så här ser iaf rutten ut som jag och J planerat...

(Kartan jag hade ritat så fint funkade inte här så jag skriver istället)

Landar i Krabi den 4e november då tar vi oss till Ao Nang där vi nog stannar i 2 dagar eller något.
Från Ao Nang till Railay Beach. Där stannar vi några dagar och gottar oss.
Sen åker vi tillbaka till Ao Nang så vi kan ta båten till Phi Phi. Där stannar vi nog lite längre.
Sen står nog Koh Lanta på tur några dagar och sen tillbaka till Ao  Nang och hem från Krabi den 20e november.

image177
Så först till Krabi

image178
Sen till Railay Beach

image179
Off to Koh Phi Phi
image180

Sist men inte minst Koh Lanta

Skriv nåt
Postat av: Catoellen

Very interesting site --- quite informative


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback