Äntligen äntligen

Torsdag idag, lite segt, men ganska skönt när man tänker att det är fredag imon. Har jobbat helvecka ända till och med idag, imon kommer förhoppningsvis S tillbaka. Veckorna går fort, fast inte när jag jobbar, då kan tiden inte gå mycket saktare.

Igår lagades som sagt Lasagne hos J, mycket lyckat (som vanligt när det gäller mat med honom.) Sen kikade vi på lite vänner och sen givetvis Idol, haha fan vi skrattade åt soumi puckot, haha han kom aldrig ut ur dörren!! Det var det roligaste av allt. Sen låg vi och mös tills vi somnade gott.

Idag var jag inte ensam om att gå upp, J har två träningar idag eftersom dom var lediga igår, så han gick upp strax efter att jag gått. Jag skulle haft sovmorgon idag egentligen eftersom det är torsdag, men eftersom S är sjuk så får jag jobba hela dagen istället, segt, för jag hade behövt sova, men men, jag har hela lördagen på mig. Efter jobbet idag ska jag och Busan på KiBox på friskis :) äntligen, har inte lyckats komma igång sen min flunsa i februari haha, snacka om att jag skäms. Sen efter träningen så har J hunnit träna sitt andra fotbollspass så då blir det TACOOS...nu har jag något att slåss för, ska bli så himlans gott.

Skriv nåt
Postat av: Kim

vad duktigt! så du äter bara på lördagar? tog beslutet nu och jag hoppas att jag kommer att må bättre i längden. jag ska också träna på friskis, har ett allträningskort men har bara varit där en gång. spinning ikväll! :)


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback