Torsdag

När jag vaknade i morse så gick jag fram och öppnade persiennerna (obs. stavning?) så såg jag höst. Jätte fint, vågorna på vättern var friska och bladen på träden åt bankerydshållet helt oranga/bruna, så sken solen också, gjorde ju saken inte helt fel. Kallt så in i norden är det. Men men nog om vädret.

Tackar nog ja till jobbet, har pratat med J och han säger att även om han flyttar så flyttar han inte direkt och sen är det bra om jag kommer liiite senare för då kan den nya klubben i så fall fixa jobb åt mig så länge så jag har nåt när jag kommer dit. Men sen så är det ju inte ens säkert att dom åker ner än. Den som lever får se.

Idag är jag skit nervös jag ska ner och försöka vaccinera mig efter jobbet. Hatar sprutor ju. Hoppas cicci kan följa med och hålla handen.

96942-139

Skriv nåt
Postat av: Noarachel

I love guest books, keep up the good work!


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback