Tisdag

Om 12 dagar åker vi !! Det är nästan så det går att räkna på  händerna snart. yippie !

Nu jobbar jag ensam hela resten av eftermiddagen, det är lite trist, faktiskt. Får ingen fika heller :( för ingen kan täcka upp mitt här då.

Nu svider det i ansiktet när man går ut nästan, sviiin kallt är det. Direkt när jag kommer hem från thailand ska jag köpa ny vinterjacka. Blir en klassisk dun boomerang, en brun :) Jag lääängtar så tills jag kan ta på mig den och nästan försvinna ini allt dun och bara mysa, kan jag behålla lite thaivärme kanske. Ska köpa till ett par nya stövlar och en puderrosa halsduk till. Längtar lite smått efter det ännu kallare nu och snööön.

Imon  börjar jag lite smått på mitt nya jobb ju, är skit nervös
. Men det känns ganska tryggt för alla på avdelningen har hälsat mig välkommen så det känns iaf bra att komma dit, men så ska jag ju lära mig en helt ny vetskap, men det blir ett annat problem det. haha.

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback