Stans första stalker (på riktigt)

Idag står det i vår lokaltidning om en hurtig man på 53 bast som samlar på medaljer och har nu samlat ett visst antal. En hurtig, glad och pigg 53 åring i sina bästa år, skulle man kunna tro, dadadaaaa. Men hör och häpna han är stadens värsta stalker !! Dont ask me why I just know...

Idag sitter han precis brevid mig och B på lunchen på Jensens Beuffhouse (obs! stavning) och äter. Det är inte mig han är ute efter, men jag börjar tro att han är efter mig så jag kan ge honom info om vart offret befinner sig så han kan börja stalka henne där, men jag är tyst som musen!

Skriv nåt
Postat av: Pølse

Finns Jensens Bøfhus i stan nu?! Tufft! Längtar hem nu.
Se upp för stalkers, de är jobbiga.
Ciao

2007-10-07 @ 00:27:53
Postat av: Frida

Polse: Ja dom har öppnat nu =) Ja du borde längta hem, jensens, inflyttningsfest och svensk vinter! Saknar dig iaf.
Ciao

Postat av: Bragesabrina

Interesting. No more comment :)

2009-07-22 @ 07:47:37
URL: http://bragesabrina.blogspot.com

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback