Sent godmorgon

Fullt ös hela morgonen bidrar till mindre ös här inne tyvärr. Har varit halva morgonen nere i receptionen och halva uppe på tvåan. Idag fick vi ut fakturorna som vi aldrig fick ut igår kväll (som tur var.) Sen har jag fixat med torglönerna också.

McDonalds maten var superb igår (as usual när det gäller makkedonkan.) Lite extra gott när man får det hemkört också ;) Gick och la mig tiiidigt igår, kollade på desperate i sängen och sen somnade jag gott i under Js arm vid magen när han låg uppe och kollade på America's got talent.

Dagen blir lugn och sansad, ska hem en sväng till min gamla skruttlägenhet när J tränar i eftermiddag och hämta lite saker som jag behöver, ska ta hem passet bland annat så jag inte glömmer det i sista stund. Sen ska jag försöka hinna med en promenix innan det blir alldeles för mörkt.

Skriv nåt
Postat av: Sanderida

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback