Onsdag redan?

Hujeda mig va tiden går fort. Alldeles för fort.

Fotboll i måndags, usch det går inget vidare för Södra nu (eller någon gång denna säsongen) så nu ligger dom risigt till igen. Dom har 4 matcher kvar och kan inte spela så som dom gör nu om dom vill fortsätta i superettan. Och åker dom ur så flyttar ju J, så det ligger i mitt bakhuvud hela dagarna, vad händer om han flyttar???

Sen är jag inte pigg, har haft så jävla ont i magen sen i söndags & mår illa. Sen fryser jag som ett as och är jätte trött i huvudet, behöver vara ledig, ha värme och sol och lugn och ro. SKulle aldrig överleva vintern om jag inte hade thailand att se fram emot. Idag är det 4 veckor och 4 dagar kvar, mumsssi !

Lite bilder från matchen i måndags

  

image205 image209

Först tre bilder på vårt lag, sen på Daniel och Therese och sen på Therese och mig :) fotbollsfriends for ever!

Skriv nåt
Postat av: Eivindmathilde

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback