Nytt jobb

Så har man sökt nytt jobb nu då. Hmm, börjar bli trött på att inte veta vad som händer nästa månad hela tiden. Ovissheten. Vill ha ett fast jobb där jag vet att jag får mina pengar, min semester och mina tider. Så nu får vi se vad som händer med detta jag sökt nu. Håll tummarna.

Blev ingen mat och inga mackor, blev popcorn, vatten, tända ljus och Vänner på tvn istället
. Myspys. Nu ska jag dra mig mot sängen och nanna. Ska upp tidigt imon, börjar 8 och innan det ska jag förbi J med min cykel som han ska få låna för någon jevel har tagit hans. Men min får han gärna låna.

Sleep tight....

Skriv nåt
Postat av: Broschyravdelningen

Så. Det. Innebär. Att...
Jag också måste söka nytt jobb. Jag vägrar rätta till broschyrer om inte du jobbar kvar!!!
Vill du att jag ska låta dem veta? Deras broschyrer kommer vara väldigt mycket inte raka.

Good luck mon ami

2007-10-09 @ 06:48:27

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback