Måndag, käääära måndag

Äntligen en ny vecka, denna veckan är den bästa på länge, jag jobbar 4 ½ dag och sen är det semester!!! Hoppas denna veckan går fort som faen.

Jag fick som jag ville i lördags: VINST. Fy fan vilken match. Inte nog med att dom hade grillkorv för en gångs skull, det var hur mycket folk som helst och perfekt fotbollsväder (liiite kallt dock.)
Det var sån
lycka. Men så jevla nervös jag var. Speciellt när Sirius gjorde första målet, då höll jag på att gå under. Men sen började målen ramla in, först ett sen två och sen tre och sist fyra, halleluja moments.
Ja kvällen ska vi inte ens tala om, haha, helt galet kul. Först lite fördrinkar hos Daniel och hans tjej Josefin och sen bar det av till hotellet där det var middag. Men först drinkar i baren (gratis dricka hela kvällen) och en välkomst skål. Det bjöds på italiensk buffé och obegränsat med vin. Hejjaramsorna ekade hela kvällen och med all den glädje kunde man tro att dom vunnit allt haha. Från hotellet fortsatte jag, J, Tommy, Pillan & Emil till Twin och dom andra till Karlssons, där allt fortsatte. Hujeda mig va kul. Till slut blev J lite väl glad i mössan så han hellre gick till McDonalds än till Karlssons så vi gick dit och sen hem.

Gårdagen finns bara några ord: Hej å hå och Pizza.

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback