Lördag

Igår var det födelsedags kalas hos busan. Trevligt, med god mat och gott vin. Men vi blev inte så långvariga, J har ju tidig träning idag och kunde inte vara ute hur länge som helst, så vi var hemma strax efter idol utröstningen och då blev det läggdags direkt.

Js klocka ringde klockan 9 idag, jag var väl inte piggast istan men kunde inte somna om igen, så när J hade åkt i morse så gav jag mig ut på en kvick promenix runt rocksjön. Snacka om hurtiga Frida. Hell yeah! Mycket skönt, friskt och härligt. SÅ nu kan jag med gott samvete äta godiset  vi köpte igår. Nu sitter jag här och väntar på att J ska komma hem igen. Får se om han får spela imon, annar ska vi hämta bilen hos mamma och åka upp och kika imon iaf i norrköping, det är ju en rätt spännande match även om den kanske är ganska självklar, och då inte till södras fördel dessvärre.

Trevlig helg...

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback